13 dagar kvar..

om mindre an tva veckor ar jag hemma.. helt underbart ska det bli.. kanner mig klar har nu och langtar efter sa mycket dar hemma. Men jag vet ju att jag kommer sakna det har livet efter ett tag. Det ar en chans som aldrig kommer igen och som jag ar otroligt glad att jag tog.

Sedanvi kom tillbaka fran byn mitt i ingenstans har vi haft ett par lediga dagar, blev andring i schemat da var larare var sjuk. Sa det har varit lite polhang, lite shopping osv. I onsdags hade vi seminarie och efter det var vi ute och at hela gruppen pa Barbeque Nation. Underbart stalle med massa mat. Det ar lyx det!! Torsdag och fredag har vi haft Reiki. Jag har varit smasjuk storre delen av veckan sa var hemma och vilade i torsdags men i fredags var jag med. Dagen gick at till att ligga ner och vila, typ. Reiki var jatteskont men jag tror inte pa nagra storre underverk av sant dar. Idag har vi haft art therapy, sa vi har malat. Det ska vi ha imorgon formiddag ocksa, sedan bar det av till Hyderabad, 13-14 timmars tagresa. Ska spendera nastan en vecka dar och nar vi kommer tillbaka till Pune ar det inte manga dagar kvar..:)

Igar var vi pa bio och sag just go with it, kan rekommenderas!!:)

Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0