Tillbaka i Pune..

i söndags morse kom vi tillbaka till Pune.. hem och, byta om och hämta grejer för att sedan dra till poolen..:) spenderade dagen där och sedan blev det lite avskedesfest på kvällen..
söta poolbrudar..:)
fest..:)
Veckan i Hyderabd bjöd på lite olika saker.. en massa tråkiga lektioner bl.a.. men även en massa olika besök, bland annat vid en moské..
söta va?:)
påväg till nått tempel..
åkte på båttur och stannade vid en jättelik Buddha staty..
besök nånstans som jag inte riktigt vet vad det var.. det här var nog sämsta evckan på praktiken helt ärligt talat.. handlat mycket om religioner..
sedan besökte vi ett stort gammalt fort och såg en ljusshow där på kvällen..
Om fyra dagar är jag i Sverige!! Underbart!!
Detta blir troligtvis sista inlägget ifrån Indien..
Imorgon ahr vi seminarie och sedan ska jag till frisören och på pedikyr..
På onsdag väntar troligtvis poolen och sedan avskedsmiddag hos vår handledare Lakshmi..
Torsdag får jag sen, vi lämnar Pune på kvällen och planet går sedan på natten..
Pussokram och Tack Indien för dessa tre månader!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0