underbara helg..

Har haft en underbar helg.. i lördags var det lång dag på praktiken, inte hemam förrän runt 18 tiden, men det gjorde absolut ingenting.. vi hade först lite sammakoppling av veckan, lunch på subway, sedan besökte vi ett hem för barn till prostituerade, det var ritkigt härligt att vara där bland barnen..
Innan avfärd i lördags..
några av oss swindianer, Susan och Ray från Academic Advisors och två andra indiska kvinnor.
barnen på Neehar, boendet för barn till prosituerade..
på Neehar hade de flera valpar som de ville bli av med.. hade vi haft möjlighet så hade vi nog inte kunnat motstå.. dock så tror vi att de hade loppor eller liknande..
jag och en ur personalen på Neehar.. kolla in mina fina Indiska kläder..:)
i lördags, några klarar för houseparty men jag o Sofia mötte upp ett stort gäng för lite vin o vattenpipa bl.a.. hade en mycket mysig kväll efter en lång praktikvecka.
I söndags var vi äntligen lediga, dagen tillbringades vid poolen, en annan än senast..
underbar lunch vid poolen.. och efter poolen ett besök på hard rock café, bra dag!!
Idag ahr vi ett födelsedagsbarn här hemma, så det blev sång och frukost på sängen imorses.. ivkäll firar vi med en fika!!
Annars är allt bra.. vi håller oss ganska friska än sålänge iallafall..
Imorgon åker vi till Mumbai och sedan vidare till Thane, tillbaka i Pune nästa lördag, så vi får se hur det blir med uppdateringen här.
hemlängtan är inte så farlig.. men en natt i min egna säng, en riktig dusch och en god middag vore underbart.. o så längtar jag efter dig älskling!
Pussokram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej kära Jessica, jösses....jag hade ingen aning om att du är i väg....vilken upplevelse...du är ju underbar som gör en sådan här grej...! Det verkar som du har det hur bra som helst och får vara med om mycket spännande saker. Jag läste dock att du har haft besök av en läkare och jag hoppas verkligen att du snart blir frisk igen...! Jag vill bara säga att jag fick ett samtal idag...från en kvinna i Töreboda...! Jag skriver inget mer här och skickar ett kort meddelande på FB i stället! Ha det underbart och sköt om dig! Stor kram från Lotta

2011-02-24 @ 11:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0