uppdatering..

nu är det bara några enstaka dagar kvar tills vi åker.. känslorna är blandade.. jag vill verkligen åka med vill samtidigt inte lämna..
03.50 natten till söndag börjar resan..

lägenheten är iaf uthyrd så nu bor jag o alla mina grejer hos Filip..
det mesta är fixat o jag tror jag börjar bli redo..

har varit i Skövde några dagar o träffat släkt, familj o vänner..
hejdå är aldrig kul, men det är mer ett vi ses igen..:)

nu ska jag njuta av de sista dagarna tillsammans med min älskling på ett tag!!

/Jessica

Kommentarer
Postat av: Filip

Och grejerna står kvar! Saknar dig stumpan!

2011-02-02 @ 19:38:58
URL: http://dagensreflektioner.blogspot.com/
Postat av: mycket grejer har jag ju faktiskt tagit med mig..:) saknar dig också gubben!

2011-02-03 @ 08:35:25
Postat av: Jessica

mycket grejer har jag ju faktiskt tagit med mig..:) saknar dig också gubben!

2011-02-03 @ 08:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0