SEMESTER!!

Veckan som gått sedan vi kom tillbaka från vår Mumbai-Thane tripp har varit ganska lugn.
Ett par seminarier och individuella samtal med vår handledare. Har också skrivit klart och lämnat in våra rapporter.
Annars har det varit chill med några timmar vid poolen, ute o ätit lite o druckit vin med ett par Indier. Dålyckades en fågel skita i mitt hår (tidigare samma dag var det en som sket precis framför näsan på mig när jag gick). Otur kan man ju tycka med fågelskit i håret, men en av Indierna talade om att det betyder tur, vilket vi fått höra tidigare här nere. Så vi får väl se vad det är för tur som ska komma till mig!!:)
Nu är det semster som gäller, imorgon kväll 22.15 går bussen från Pune som ska ta oss till Goa.. Anländer till Goa tidigt lördag morgon. Har bokat hotell med pool första natten!!
Ska försöka uppdatera där nerifrån vad vi har för oss!!
Ska bli underbart med mass sol, bad o annat skoj, men också att kunna gå klädd som man vill och inte påpälsade med massa kläder i denna värme.
Det märks att det blir varmare o varmare här nere. I början var det ganska svalt i sovrummet, men det är det då inte längre.
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0